Svartsjuka

2012-03-23 @ 19:55:11
Jag har några vänner/vänners respektive som är så otroligt svartsjuk och det måste vara fruktansvärt jobbigt att både vara det eller leva tillsammans med en som är svartsjuk. Under mina år och förhållanden har jag aldrig haft det problemet och om jag någon gång skulle känna mig svartsjuk skulle jag verkligen ifrågasätta mig själv om det är befogat. Svartsjuka är något som kan förstöra väldigt mycket så det är viktigt att lära sig skillnaden på svartsjuka och svartsjuka.

Jag hittade en väldigt bra text vad gäller svartsjuka och även om du inte är svartsjuk så kan den vara till hjälp .

 Läs mer om SVARTSJUKA här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0