Tisdag

2012-03-13 @ 18:56:08
Imorse var jag otroligt trött och ville inte alls gå upp. De senaste dagarna har jag tänkt så himla mycket på mamma och känt mig ledsen så det har tagit en del energi. Ibland undrar jag om jag inte har tagit till mig att hon är borta. När jag hade lämnat lilleman satt jag o min älskade Sofie med tack-kort till begravningen.



Det är inte bara sorgen man ska gå igenom, det är en massa annat runt omkring också. På tidig em blev jag så trött och skulle lägga mig för att vila en stund, men jag somnade och sov i två hela timmar. Sen var det bara att gå och hämta lilleman igen. Mina stövlar hade kommit så jag åkte och hämtade ut dom, men jag ska tydligen inte ha några stövlar! Nu var fodret vid bakkappan vikt och skavde på knylan, så jag ger upp allt vad stövlar heter! Det är tur man har fri frakt.

Ikväll blir det soffan och en tidig kväll och hoppas på en varm och solig dag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0