Det tråkiga avklarat

2012-05-28 @ 21:06:18
En vanlig dag, men så otroligt trött. Efter en helg på ön har vi fått rikligt med friskluft samt varit ute i stort sett hela tiden och det tar på krafterna. Så när jag kom hem efter jobbet idag lade jag mig på soffan och tvärslocknade. Tvättstugan och veckohandling stod sen på schemat och nu är det klart, men hela kvällen har gått. Lillputte har somnat så gott i soffan och jag vet inte vad han drömmer för han ligger och rycker hela tiden. Jag är inte så pigg på att han ska somna i soffan, men samtidigt så är det lite småmysigt ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0