Hem ljuva hem

2012-05-01 @ 20:28:57
Då är vi hemma igen och det är lika tråkigt att åka som det är skönt att komma hem igen. Det har varit en helt underbar helg och kanonväder, så vi ska inte klaga. Nu är allt klart så i fortsättningen kan vi bara åka ut och njuta. Jag hade även turen att pricka in tvättstugan till idag och det kunde inte passa bättre efter alla dessa kissiga nätter. Det spelar ingen roll hur vi gör, det kommer ändå. Förra sommaren tänkte jag; nästa sommar slipper vi nog det här... Men risken är stor att det blir en blöt sommar i år också. Den här veckan är kort och snart får vi åka ut igen, men det sägs att det ska bli både kallt och eventuellt komma snö till helgen. Nog för att vi har gasolbrännare i tältet, men när vi är på ön vill man ju kunna vara ute. Så vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag ta mig ett riktigt hett bad och bara slappa.

Så här bor vi på Gräsö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0