Ingen vila ingen ro

2012-05-02 @ 18:45:36
Nu är lilleman i den åldern att han vill ha med sig kompisar hem varje dag och oftast har han fått göra det, men idag sa jag ifrån för att det kan vara ganska så skönt att nångång ha lite lugn och ro efter jobbet. Men vi hann ju bara komma hem så ringde det på dörren och infarandes kom det två små pojkar som ville leka. Så det blev ingen lugn och ro...

Tänker jätte mycket på en vän som mår dåligt just nu. När jag själv mår dåligt känns det som om det bara är jag som gör det och ingen kan göra något, men nu önskar jag att jag kunde göra något för min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0