Lill fredag

2012-05-16 @ 07:17:03
I dag kan man väl säga att det är fredag? Så skönt det ska bli med några extra dagars ledighet! Vädret hade fått kunna varit bättre, men det blir inte alltid som man tänkt sig...

Av någon underlig anledning har jag vaknat vid 03 flera nätter och varit klarvaken och det är jättesvårt att somna om. Det är svårt att säga hur länge man ligger och vrider sig, men det KÄNNS som om det är fram till klockan ringer. När gubben vaknade hällde han upp badvatten åt mig så jag hade bara att gå raka vägen till ett varmt bad och mysa. Det var gulligt tänkt och till och med lite romantiskt :)

Lilllputte sitter och snörvlar precis hela tiden och har det jättejobbigt med pollen. För min del har ögondropparna fungerat väldigt bra så jag har bara lite kill i kill i näsan. Nu kommer det ju inte att bli bättre av att vara på Gräsö för där är det i stort sett bara björk, men med lite regn så kanske det ändå fungerar.

Vi ska i vilket fall mysa hela den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0