Liten shoppingtur

2012-05-22 @ 21:21:22
När jag kom hem idag satte jag mig i solen och njöt en stund och jag lovar att det var hett på terassen. Så nu drar det lite i ansiktet...

Efter middagen ställde jag mig för att gå igenom lite sommarkläder och konstaterade att ett flertal av mina sommartights blivit snedvridna i tvätten! Jag som hade bunkrat på mig så många olika förra sommaren. Så man ska uppenbarligen inte köpa de där lite billigare för då är det bara till att kasta dom efter tvätten. De flesta var ifrån Ellos/JSF, som ändå brukar ha rätt så bra kvalitet.

Jag bestämde mig i varjefall för att ta mig en rask promenad till Gränby och köpa lite nya men trots att det är sommartid så fanns det bara svarta, gråa och vita. På barnavdelningen fanns det lite andra roliga färger, men just de jag ville ha fanns inte i min stl.

Av någon underlig anledning råkade jag även slinka in på både HM och Cubus, så det blev inte bara byxor :p

Om jag vann lite pengar skulle jag byta ut stora delar av min garderob, för jag älskar kläder!

Nu blir det lite myspys med popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0