Skönt med sovmorgon

2012-05-21 @ 10:05:44
Tänk så mycket en timmes sovmorgon kan göra! Jag är så tacksam att Lucas satte sig för att titta på barnkanalen så jag kunde ligga kvar i sängen. Det är fortfarande höga halter av pollen som både jag och Lucas tydligt känner av. Han är inte lika trött som jag men vi båda har en sån vidrig klåda i både ögon och näsa. Just nu fungerar inte ens ögondropparna.

Nu ska jag koka lite kaffe innan jag ska åla mig iväg till jobbet. Sen blir det en sväng till Jula och reklamera spisplattan. Vi trodde vi hade gjort världens klipp, men den vi köpte var både dyrare och sämre än den som våra grannar hade köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0