Söndag

2012-05-13 @ 15:08:14

Trots att jag somnade i soffan redan kl.21 igår så sov jag gott fram till 10.30 idag. Då bestämde jag mig för att ta en lång och rask promenad och det var superskönt. Fåglarna kvittrade och folk låg och solade lite här och där. Så när jag kom hem satte mig på terassen för att sola lite. Nu luktar det grillat så det blir nog en grillkväll för många i det här vädret. Själva ska vi äta korvstroganoff för jag vill inte äta för mycket grillat innan sommaren väl är här. Jag tycker det är jättegott, men kan inte äta för mycket av det goda för då mår jag illa.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0