Vilken härlig kväll

2012-05-24 @ 19:47:46
Idag var jag på ett möte på stan och innan jag åkte hem tog jag mig en sväng på stan. Det finns så himla mycket mer att välja på i centrum än på Gränby och jag hittade en hel del färgglada sommarkläder.

När jag kom hem satte jag mig på terassen och solade en stund fram tills gubben kom hem. Då åt vi pölsa, potatis och rödbetor och tänk att det kan vara så gott.

Gubben stack iväg på en cykeltur, ska träna inför cykelvasan :) Jag fick ett tokryck och drog iväg på en riktigt rask promenad och det är så otroligt skönt när man har gjort det.

I kväll är det semifinal, får se hur det går för Loreen. Nog för att jag tycker om den låten, men kan erkänna att jag börjat trötta på den.

I morgon är det härliga fredag och den här helgen vet vi inte om vi ska ta en paus ifrån ön. Det är superskönt att komma iväg, men det är samtidigt skönt att vara hemma nån helg och umgås med sina andra vänner också.

Ah, vi får se. När väl morgondagen kommer kanske vi känner för att åka iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0