Kasta gris

2012-11-28 @ 19:04:00
När Lucas fyllde år fick han spelet kasta gris så nu har vi haft en liten spelstund och jag vann!
Måste säga att jag annars sällan spelar spel, men när jag väl gör det är det faktiskt ganska kul.
 
Snart är det jul och inte en enda klapp har vi köpt. Det blir svårare och svårare ju äldre barnen blir, suck!
 
I helgen ska det pyntas med stakar och det är så himla mysigt, men tyvärr är jag less redan efter nyår och brukar då ta bort det. Förr pyntade jag alltid med en massa tomtar överallt, men har helt tappat den lusten de senaste åren. Förra året hade vi inte ens en gran hemma och det kändes inte alls bra, så i år ska den fram (har plastgran).
 
Jag börjar få ångest över att jag måste se över min garderob. Som det är nu får jag inte in ett plagg till i mina stånggarderober, men jag vill inte göra mig av med något av plaggen heller. Det värsta är att jag inte har någon plats till att ställa en garderob till, så jag är nog tvungen att göra något. Jag har två dubbelgarderober och båda är nu helt proppade. I mina hyllgarderober börjar det också att bli trångt men där är det lite lättare att flytta om. 
Vi bor i en trea och måste begränsa oss och ett rum till vore ju inte helt fel, men priset för att köpa ett hus är inget jag heller vill lägga.
 
Nu ska jag på konferens i två dagar och det känns jättekonstigt att vara borta ifrån familjen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0