Tända ljus

2012-11-07 @ 19:07:00
Det som är mysigt med den här årstiden är när man tänder ljus. Så mysigt!
Den här delen av veckan har jag varit i motionstagen och promenerat till och från jobbet, som jag alltid gjorde förr i tiden. Vissa dagar har jag känt mig lite låg och tom, men vet inte varför. När jag kommer hem ifrån jobbet sätter jag på mig mysdressen och tar kväll. Jag har en otrolig längtan till sol och värme och skulle inte alls ha något emot en resa, men vad gör jag när jag har en man som inte vill flyga? Det är mycket jag skulle vilja ha, men snart är julen här och pengarna kommer att gå åt.
Inspirationen för att skriva är också långt borta så jag vet inte vad jag är i för fas just nu.
Jo, äta, jobba, sova, äta godis och ingenting.
 
Det som känns otroligt bra är att vår älskade Lucas varit torr i en vecka nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Längesen jag kollade in din blogg. Jag är nog lite av en periodare när det gäller att läsa bloggar och att skriva på min egen blogg... Har dock bloggat lite grann nu den senaste tiden för har haft behov av det... Men har jag inget behov av det så blir det inte lika mycket skrivande. Ha en trevlig helg //Eva-Marie

2012-11-09 @ 17:35:30
URL: http://girlies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0