Blandat

2012-10-16 @ 16:26:00
Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta i och med att det är så längesen jag skrev.
Idag har det varit en helt vanlig arbetsdag inkl. motion. Igår var jag så jäkla less på detta höstväder och gjorde som en del andra, cyklade med paraply. Det ser fan inte klokt ut, men jag hade inte den minsta ork till att gå.
 
I helgen hade vi gäster hemma, med lite gott kallskuret och vin och det var superkul att träffa en del av campingvännerna igen. Jag trodde inte vi skulle få plats, men det fungerade jättebra att ställa köksbordet i v-rummet. Buffén beställde jag ifrån Ica Kvantum och den var helt underbart!
Ska vi inte tala om vilken läcker tårta! Kolla in husvagnen...
 
 
 
Den här fina tavlan fick vi av Hoforsarna
 
 
På söndagen när alla hade åkt var jag helt mör i hela kroppen. Det blev ganska så sent i lördags och upp tidigt i söndags. Jag hade kunnat göra ganska så mycket för att ha fått hem den nya soffan som jag så gärna ville krypa ner i, men nu får vi stå ut tills på torsdag :o
 
Den senaste tiden har det varit värre än nånsin när det gäller Lucas sängväta, men snart ska vi tillbaka till läkaren och då hoppas jag att vi kan få lite ordning på det.
 
Jag har även gått på att köpa tvättmedel som de levererar vid dörren (Tvättex). Min kära systerdotter använder det och tipsade dom att ringa mig, men även mamma hade det och jag vet att hon var nöjd så jag ska åtminstone prova. Kan vara skönt att slippa bära dessa tvättmedelsförpackningar på ett år.
 
Ont om pengar har jag också denna månad. Både gubben och Malin fyllde år i förra veckan så då gick det åt pengar. Allt till festen kostade en del och sen var det en månad med lite extra räkningar och så har jag klippt mig.
 
 Så idag blir det radhusbiff med bacon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0