Dagen låååång

2012-10-28 @ 20:11:00
Igår åkte jag Eckerö och hade det jättetrevligt. Det var första gången jag åkte en lördag em och det var hur mycket folk som helst. Vi började med att stå i kö till baren i mer än 30 min och så var det i stort sett hela resan.
Men kul var det och dansa gjorde jag.
 
Idag har det varit en sån där lång. Bara av att dra tillbaka klockan en timme gör så mycket. Nu blir det mörkare kvällar, vilket gör att jag kommer att bli än mer trött, suck. Efter lunchen tog jag, gubben och Lucas en sväng ute i friska luften med klarblå himmel och det var helt underbart.
Nu är det 3,5 minusgrader så det är bara att ställa in sig på snö snart.
Ikväll har jag tvättstugan och när jag är klar blir det nog lite poppe och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0