Myspys

2012-10-26 @ 15:32:25
Idag har jag varit ledig och varit med min son på skolan och det var så mysigt!
Han blev helt överlycklig när jag sa att jag skulle vara göra det. Jag som knappt får en kram utanför skolan annars... Så det var ju roligt. Jag fick nu se hur lugn och aktiv han var, förutom på musiken. Den gillar han tydligen inte, men mamma hade i vilket fall kul och då skämdes han. Jag åt lunch för 35 kr och den var helt ok. Kallt som fan var det idag så alla gjorde allt för att krypa in i vrån och korridorer.
Ikväll blir det tacos och en lugn hemma kväll. I morgon sticker jag,fina Malin, hennes kusin och min tokiga fd svägerska med Eckerö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0