Torsdag

2012-10-04 @ 16:15:28
I går var det en myskväll på restaurang. Vi tog cyklarna till Ragusa och åt en varsin pizza och det tillhör inte vanligheten. Men det var supermysigt att bryta vardagen på det viset. I dag har jag varit hemma med lilleman för han vaknade i natt och kände sig hängig, men efter en dag hemma tycks det ha vänt så i morgon blir det skola igen.
 
Vädret blir jag inte rikgtigt klok på, ena stunden regnar det och helt plötsligt skiner solen. Mörkt och grått är det så tröttheten har tagit över fullständigt. Nu skulle man verkligen behöva åka till något varmare och soligare! 
I dag är det torsdag och då är det veckohandling som står på schemat. Den här gången hade jag svårt att få till listan för nästa vecka. Det blir så lätt samma hela tiden och fantasin är i botten just nu. Jag brukar för det mesta få Malin med mig och det är så himla mysigt att hon vill det. När jag var i hennes ålder hatade jag att åka och handla mat med mamma, tror nog aldrig jag gjorde det. Men allt är så annorlunda nu mot när jag var barn. Vi bodde en bit utanför stan och då var det en helt annan planering som krävdes. För oss är det så enkelt, det är bara att hoppa in i bilen och åka till Gränby precis när det passar. 
Min Malin fyller 14 på måndag så idag blir det väl till att leta present/er också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0