Det bryter aldrig ut

2012-09-20 @ 19:52:00
Har fortfarande ont i skallen och det blir liksom inget mer. Men i morgon är det sista dagen och sen är det helg igen och då ska jag sova. Min Malin är fortfarande sjuk och nu har hon haft feber i över en vecka.
 
Idag tog jag nya bilen för att jag åkte och handlade direkt efter jobbet. Det känns så otroligt roligt med en ny bil, eller nyare rättare sagt. Efter middagen tog jag och gubben en pärmstädning och kastade en massa papper, så nu är det ordning och reda i hemarkivpärmen igen. Det är lite roligt att sortera papper även hemma, administratör som jag är :)
 
Nu ska jag försöka få lilleman att komma ur badet, som jag hade fullt upp med att få i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0