♥ Godmorgon fredag ♥

2012-09-07 @ 07:32:10
I natt/morse (02.40) kom lilleman in till oss av den anledningen att det hänt en olycka och sen hade jag så svårt att somna om. Men till slut gjorde jag tydligen det och vid 05.20 gick jag upp och tog en powerwalk. Det gjorde susen kan jag lova. När jag kom hem hade gubben klivit upp och dragit igång kaffe så det var bara till att sätta sig och äta frukost. Eftersom jag klev upp så tidigt fick jag en massa tid över så jag kröp ner i ett varmt bad. Vilken fredagsmorgon ♥ Lillputte har sagt att han ska cykla själv till skolan idag så det återstår att se. Han har en förmåga att vela precis i sista stunden och då blir inte mamma glad. Själv ska jag unna mig cykeln idag för det är jag värd.
 
Idag har Regina och Roy namnsdag!
Grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0