Måndag

2012-09-03 @ 19:46:40
Under hela semestern har jag varit väldigt lat, men nu känns det som om jag kommit gång igen.
 
Helgen har varir jättemysig, vi har träffat våra fd grannar och vi insåg att det var ett år sen.
 
Det blev en god middag och trevligt sällskap. När vi kom hem var vi söndagslata hela familjen så jag gick faktiskt och lade mig en timma. Sen gjorde jag inte mycket mer, jo jag beställde en del nya kläder på Ellos, det var 50% rabatt på rean och det älskar jag!
 
Nu har jag varit i en matlagningsperiod och provat nya maträtter i en hel vecka. Alla har hittills smakat gott och varit relativt enkla att göra och då är det så himla roligt. Idag blev det en gratäng med skivad kokt potatis, kassler, lök champinjoner med grädde, curry, chilisås och ost på. Det blev så otroligt mycket mat så det blev 4 matlådor över.
 
I kväll blir det en tidig kväll för det blev det inte igår och det har jag känt av idag. Jag kräver ganska många timmars sömn och senast 22 brukar jag ligga i sängen, men igår blev den mer än 23.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0