Sålt bra

2012-09-13 @ 20:28:00
En bra dag har det varit. Fick besök på jobbet av min arbetskamrat som fått barn och guuuud så söt! Jag är inte sugen, men de är ju för goa och söta. Kan inte fatta att det är snart 8 år sen jag satt med lilla Lucas helt hjälplös i famnen. Efter jobbet åkte jag och gubben och handlade lite mat och det är inte allt för ofta han följer med, så det var mysigt att handla för en gångs skull ♥ Tradera: För en vecka sen satte jag ut några annonser och det gick ju bra. För en halv flaska parfym (som jag tröttnat på) fick jag jättebra för. Nu kan jag köpa mig en annan istället :) För några byxor efter Lucas fick jag också bra. Det är lite pill med att sälja, men det är lite roligt och spännande och man vet aldrig hur det går. I morgon är det redan fredag och då blir det lite fika hos Lucas farmor som fyller år. På lördag tänkte jag och gubben ta en kväll för oss själva för vi kom fram till att det var längesen vi gick ut tillsammans. Vi får väl se vart vi hamnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0