Shoppingretur

2012-09-04 @ 21:27:44
Var även och hämtade ut mina nyshoppade kläder ifrån Ellos idag och för ovanlighetens skull blev det ett par returer. Det kan kännas jobbigt att göra det, men det är heller inte roligt att betala för något som bara ligger i en låda. De kläder jag ska behålla är jag nöjd med och ska nog inviga två av dom i morgon.
Nu börjar det där ruggiga vädret och kan vara ganska så kallt på morgonen, vilket gör att det är svårt att klä sig.
I morgon är det redan onsdag och de här dagarna har gått så otroligt fort. Den kommande helgen har vi ingenting planerat så det blir garanterat en plock och pysselhelg. På fredag ska min Malin till Kos och jag lovar att jag är avundsjuk. Stackars mig som inte har varit på en charterresa sedan 1997! Men jag och min fd väninna har pratat lite om att åka på en weekend nånstans så det hoppas jag verkligen kommer att bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0