Soprik

2012-09-27 @ 20:56:45
Tänk om man kunde bli rik på sopor, då hade jag varit miljonär för längesen!
Det är ju helt sjukt vad med sopor man får, eller skapar kanske man ska säga. I våran familj blir det minst en påse per dag och det tycker jag är skitmycket!
I dag har hela familjen varit och handlat på Gränby och det kryllade av folk. Jag brukar inte tycka det är jobbigt, men idag var det folk överallt och då tyckte till och med jag att det var stressande. Kanske var för att jag hade båda grabbarna med mig, som HATAR att gå i affärer...
Avslappningsvis sitter vi nu i en varsin utestol i vardagsrummet och längtar efter den nya soffan! Det dröjer ju ett tag till om jag säger så.
I morgon är jag ledig och det ska jag njuta av. Ska faktiskt försöka få med mig lilleman till ett badhus och plaska lite, men det kan bli svårt. Han kan inte simma och vill inte bada, men det börjar bli dags för att träna lite på att bara kunna vara i en bassäng. Vi är själva väldigt dåliga på att åka och bada, därav Lucas ointresse. Men vem vet,  jag kanske blir förvånad. Han kanske älskar att plaska i en bassäng. Hans dilemma är att visa sin kropp, men jag har lovat att han ska få ha en tröja på sig. Vi vet inte varför han inte vill göra det och vi vill inte göra någon stor affär av det heller. Vill han bada med en tröja på sig så får han göra det. Skulle det vara så att det finns en regel på att man inte får ha det packar vi oss därifrån helt enkelt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0