Supernöjd

2012-09-19 @ 19:01:53
Idag har jag haft en fönsterputsare hemma så nu är fönstren SÅ fina! Jag kan inte fatta hur dom gör? Det kändes så härligt att hänga upp gardinerna vid spegelblanka fönster.
 
Min lilla Malin är fortfarande sjuk och springer på toan hela tiden och idag har jag lämnat in avföringsprovet till vårdcentralen som jag hoppas vi får svar på snart. Hon är så less på att vara hemma och vill bestämt gå till skolan i morgon, men så länge vi inte vet vad hon bär på för bakterie får hon inte gå till skolan. Visst, jag är jätteglad över att hon vill gå till skolan, men just i det här fallet känner jag mig tvungen att säga nej så inte smittar ner hela skolan om det nu är en smittsam bakterie.
 
De senaste dagarna har jag inte motionerat nånting för jag har inte känt mig riktigt bra. Nu har jag haft ont i skallen i 5 dagar och det bryter liksom aldrig ut nåt mer. Jag har inte tillräcklig energi så jag känner att det är nåt i kroppen och så länge jag känner mig så här svag blir det ingen träning. Jag som kände mig så pigg...
 
Ikväll blir det en film tror jag och det slutar 99 av 100 ggr med att jag somnar i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0