LaMari

2013-04-24 @ 15:36:54
Nu har jag helt tappat det här med att blogga då det har varit så mycket annat.
Mitt nya jobb är så otroligt roligt och jag har träffat så många nya människor.
Det är nu jag verkligen inser så skönt det är att inte bara sitta hemma och hänga framför datorn och teven.
En ny säsong för campinglivet är på väg och då får jag träffa alla sommarvänner igen. Just idag ser det inte så positivt ut till att vi får ställa upp vagnen på den platsen vi har då det är så blött, så vi får se om vi åker ut på fredag eller inte.
 
Måste bara så tala om att vår lilleman nu har varit torr i snart en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0