Livets värde

2013-08-13 @ 19:07:00
Tänk vad livet kan förändras. När jag startade denna blogg mådde jag inte så bra, vilket gjorde att jag hade den som en tröst. Jag har alltid varit en rätt så aktiv person och det ska hända saker hela tiden, men det senaste året har det hänt en del och jag känner mig som en helt annan människa. Jag känner ett lugn inom mig, byter inte gardiner och möblerar om stup i ett som tidigare. Ni som känner mig vet ju hur jag va :)
Nej, nu vill jag finna ro och få må bra! I början av året gick jag med i Forever Livings och tyckte det var en kanongrej för mig just för att jag fick träffa en massa människor. Det är ju det bästa som finns, att umgås med människor! Men ganska så snart insåg jag att jag lade all energi jag hade på bara det och det gjorde att jag kände en inre stress som påverkade mig negativt. Inför sommaren bestämde jag mig för att ta en paus och det känns nu helt rätt. Men produkterna är helt underbara och jag kommer att fortsätta att använda dom! I ett tidigare inlägg skrev jag att jag ska börja sälja smycken och dom tankarna har jag inte lagt ner, men jag ska känna att det blir vid rätt tidpunkt och just nu är det inte det av olika anledningar. Den här sommaren är snart slut och vi ska ta bort husvagnen nästa helg och sen är Gräsösäsongen över. Vi har nu bestämt oss för att inte fortsätta som långliggare och det känns faktiskt helt rätt. Nu har vi varit där i 7 år och det räcker. Vad nästa sommar har att erbjuda får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0