Djurplågare

2013-02-11 @ 18:41:00
Igår när jag och min dotter var ute kom det en kille och gick med sin Rottis. Automatisk stannade jag och tittade på den i och med att jag själv har haft en sån och tycker dom är så fina. Rätt som det var ryckte ägaren till i kopplet och sparkade hunden på bakre delen och av en ren reflex skrek jag allt jag hade: Va fan gör du? Du får ju inte sparka hunden! Han kom närmre och närmre oss och väl framme vid mig tog han ur den ena hörsnäckan och sa: Ville du nåt eller? Ja, du kan ju inte sparka hunden eller, sa jag. DU ska inte lägga dig i hur jag uppfostrar min hund, sa han och bad mig sköta mitt. Passa dig du, menade jag på och då skrek han: Passa dig själv du!
Jag blev så rasande arg att jag hade lust att springa efter och sparka honom!
Såna människor ska inte ha djur och jag hoppas att hans hund någon gång kommer att försvara sig ordentligt mot honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0