Började dagen i sängen

2013-01-15 @ 18:15:00
Nu ska här stretchas ordentligt, så innan jag klev ur sängen gjorde jag mina övningar jag fått. Aj, aj, oow, fan, va ont det gjorde! Men nu ska jag pinas! Tittade ut och kände bara... nej! Jag vill inte ha mera snö! Tog en snöig promenad till jobbet för jag vågade inte ta cykel då man aldrig vet hur det ser ut under och om det har hunnit plogas till hemfärden. När jag kom till jobbet tog jag en sväng stretch till och sen kändes det riktigt bra.
Nu har jag ett stort jobb framför mig så dagarna bara rinner iväg.
När jag kom hem gjorde jag mina andra övningar och fick till och med Lucas med mig.
Det var supermysigt att göra det tillsammans och han kämpade på som bara den.
Nu har vi ätit en fantastiskt god köttfärssås med spaghetti.
Tänk att den aldrig smakar lika nångång, trots att jag följer ett recept jag själv tagit fram.  
 
Tulpanens dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0