Nya händelser

2013-01-07 @ 18:54:00
I dag var det tungt att gå till jobbet, hade gärna legat kvar i sängen ett par timmar till.
Men väl på jobbet så gick dagen med en rasande fart.
Har nu vilat min höft i mer än två veckor, men vad har det hjälpt?!
Igår kväll drog jag iväg på en rask promenad och idag gick jag till och från jobbet, så nu gör det riktigt ont.
Måste nog kolla upp det nu... 
 
Händelse 1
Lilleman var hos farmor och farfar på fm och sen åkte Malin och han till Gottsundabadet. Å herregud tänkte jag, det kommer aldrig att gå. Men... han hoppade i! Han kan inte simma och är väldigt reserverad för både vatten och att visa sig i badkläder. När han väl kom i så åkte han även deras stora rutschkana :)
 
När han kom hem så var han en SÅ stolt kille! - "Jag kan simma nu mamma", sa han. Saken är den att han faktiskt har lärt sig att simma med bakbenen och det är ett stort steg. Nästa gång får vi träna armtagen.
"Stolt mamma"
 
Händelse 2
I morgon ska jag vara vara statist på en action komedi :)
Det ska bli så roligt och spännande och jag berättar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0