Vart har energin tagit vägen

2013-01-30 @ 20:35:33
Just nu har jag ingen som helst energi! Jag som precis hade fått upp ångan!
Men jag har tagit mina promenader till och från jobbet som vanligt, så det släpper jag inte.
Däremot var min plan att träna två gånger i veckan... Har träningskläderna på jobbet och ska försöka ta ett pass i morgon.
Idag har det dessutom känts lite tungt i bröstet, typ ångest. Om det beror på att jag vaknade och tänkte på att det är ett år sedan mamma somnade in vet jag inte, men är ganska så troligt. Har tänkt extra mycket på henne just idag.
Ingen mat har jag hemma heller så i morgon MÅSTE jag åka och handla, hur trött jag än är.
Ja, sen är det fredag och då kommer det en och köper soffan. Vi inköpte den i oktober, men nu ska vi byta igen för den blev för liten.
Hittade en på EM som vi hoppas på bli bra
"Hannover"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0