Fredag

2013-03-08 @ 05:39:05
Godmorgon,
Tänk att det redan är fredag! Jag blir nästan rädd över hur fort veckorna går. När jag kommer hem ifrån jobbet tycker jag att det finns så många timmar över till att göra så mycket i och med att jag är hemma vid 15.30, men helt plötsligt är kl.22. Tiden går, som man brukar säga!
Den här veckan har varit bra när det gäller Lucas sängväta, fram till inatt. Men så är det, vi alla blir så glada över varje torr natt och kommer den dagen detta är över bli väldigt snopna. 
 
Jag har denna vecka varit på både utbildning och produktvisning inom hudvård och det blir bara roligare och roligare. Det kommer givetvis att ligga en del jobb bakom för att komma dit jag vill,
men ack så kul vi har det i vårt team.
Just nu har Forever en tävling, vilket dom ofta har både för köpare och säljare och den här gången ska dom ta oss på en kryssning. Jag är inte alls något för att åka vare sig båt eller på kryssning, men nu känner jag faktiskt att det ska bli riktigt roligt just för att jag kommer att få träffa mina nya kollegor.
 
I helgen ska vi till våra vänner i Hofors igen och åker redan i em ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0