Full av energi

2013-03-14 @ 20:26:00
Det har varit dåligt på bloggfronten för min del på sistone, men just nu brinner jag för att jobba med Aloe Vera och tycker det är superkul! Igår hade jag en visning hemma och det gick superbra!
Vi var ett gäng tanter som klämde och kände på allt som stod på bordet och avslutade kvällen med ost, kex och vin.
Har kanske varit lite väl i farten, men mår ändå bra. Jag känner när det börjar bli för mycket och då får jag tänka mig för, men det kan vara svårt i och med att det är så kul.
Är det någon som skulle vilja ha en produktvisning hemma är det bara att säga till.
Du får då en gåva!
 
Den här helgen har inte planerat nånting speciellt, bara vara hemma. Jag skulle vilja klippa mig på lördag för det är nu längesen. Men samtidigt är jag lite sugen på att spara ut ett tag... Har sagt så förr, men det har inte gått så bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0