Helg i Hofors

2013-03-10 @ 19:47:45
Den här helgen har vi tillbringat med och hos våra vänner i Hofors.
I fredags blev vi bjudna på tacos och sen satt vi och myspratade fram till midnatt.
I går tog vi en långpromenad på 9 km. Vi packade väskor med korv och bröd och så satte vi oss och grillade vid en camping.
Det var en helt underbar dag och solen låg på hela tiden så jag faktiskt blev röd i ansiktet.
På vägen hem igen stannade vi till i en affär med begagnade saker och det var så himla fint.
Det var som små rum med olika saker, skitläckert. Jag kunde givetvis inte låta bli att handla så jag köpte ett vinställ och två skålar. När vi kom hem igen var vi alla helt slut så vi bara satte oss i soffan och vilade en stund innan middagen. Lite senare på kvällen gick vi och bowlade och det gick skitdåligt för mig, men kul var det!
Ja, det var den helgen. Idag har jag varit på produktvisning på Hotell Gillet och det var jätte trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0