Lilla lördagen

2013-03-20 @ 07:23:21
Ja, då är det onsdag igen...
Besviket tittade jag ut och såg att det snöade! Nu har jag ledsnat på detta och vill ha sol!
Jag har jobbat en del med Forever den senaste tiden och det är verkligen superkul!
Har redan fått nöjda kunder och som blivit glatt överraskade av Forever produkterna. 
 
Är det ngn som vill ha inloggningsuppgifter till min Aloe sida är det bara att höra av dig.
 
Min Malin praktiserar på Laban skolan denna vecka och hon stormtrivs. Dessa underbara barn är ju så härligt charmiga. Nästa vecka är det påsklov och jag önskar att jag gick i skolan... Det är nu man kan se tillbaka om hur bra man hade det när man gick i skolan.
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0