MPD

2013-03-10 @ 19:33:00
Nu har jag testat MPD och den är ju helt underbar!
Kan även tillägga att den är ORTROLIGT DRYG!
Min son är sängvätare så jag får tvätta en HEL del och i morse tvättade jag hans täcke och pyjamas med MPD. En ljuvlig doft!
När jag kom hem idag hällde jag upp vatten i diskhon med en pytte liten skvätt MPD och det blev hur mkt skum som helst. Mitt köksbord i ek fick en jättefin lyster.
Jag kommer i fortsättningen ALDRIG mer använda något annat tvättmedel/rengöringsmedel än MPD!
Forever Aloe MPD 2XUltra är ett mångsidigt och koncentrerat, flytande rengöringsmedel. Det fungerar lika bra för all sorts tvätt av kläder som för rengöring av golv, badrum, kakel och till handdisk. Det rengör effektivt från smuts, löser upp fett och tar bort fläckar, utan att repa eller förstöra några ytor. Forever Aloe MPD 2XUltra är
ett allrengöringsmedel som verkligen gör skäl för namnet.
Forever Aloe MPD 2XUltra är fritt från fosfor, och de ytaktiva ämnen, tensider, som ingår är lätt biologiskt nedbrytbara. Det gör att negativ miljöpåverkan minskar. Den innehåller dessutom mild Aloe vera för att verka mjukgörande för dina händer och kläder. Innehåller inga optiska vitmedel. Nya Forever Aloe MPD 2XUltra är dessutom dubbelt så koncentrerade som vår tidigare MPD. Det gör att sparar emballage och därmed också minskar miljöpåverkan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0