Lyckoångest

2014-03-08 @ 07:29:00
Hela mitt liv är så förändrat och det på ett positivt sätt utifrån hur jag trodde det skulle bli. När ruset av lycka strömmar i hela kroppen att det till och med ger ångest, då är man full av positiv energi. Jag hade aldrig trott att jag skulle känna denna styrka hos mig själv och det gör mig bara än mer stark. Att gå en väg som är helt främmande och känna att den öppnar nya vägar, det är ju helt underbart. Varje dag ger nya möjligheter och det är faktiskt sant. Ser vi negativt på saker, blir livet också tråkigt. Är vi istället positiva blir livet så mycket roligare och lättare. Alla mina motgångar genom livet har givit mig styrka och till den jag är och än är inte livet slut så det kan bara bli bättre.
Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0