Fredskalla

2015-10-19 @ 14:35:00
På äldre dagar tycker jag det är mysigt med riktiga blommor inomhus.
Jag har i många år bara haft "fuskisar" och tyckt det varit både enkelt och snyggt.
Nu har jag köpt på mig växter som ska vara lättskötta och svåra att ta ihjäl, men tror fasiken att jag ändå lyckats.
Har en stor fredskalla som var hur fin som helst och med massor av fina vita blommor, men så här efter ca 3 veckor är alla blommor bruna. Jag har varit försiktig med att vattna så den har inte fått för mycket vatten. Den står i ett läge där det är ljust på dagarna. Ska testa att låta den torka ordentligt så hoppas jag den tar sig.
Så här ska en fredskalla se ut, men min har inte en enda vit blomma kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0