Måndag

2008-10-27 @ 07:01:54
Hej på er!

Tänk vad konstigt det blir när man ställer om tiden.
I går var jag både hungrig och trött mycket tidigare än vanligt.
Lillen somnade vid 18...hm tänkte man, hur ska det här gå?
Men otroligt nog sov han hela natten och vaknade vid 6 tiden i morse.
Å, så var det måndag då...
I bland kan man undra vilket liv man lever egentligen.
Man är mer på jobbet än hemma och när man kommer hem ska man försöka hinna med tvätt, städ, umgås med barnen och allt. Jag har aldrig tänkt så mycket på det tidigare, men de senaste åren har jag tänkte på det mer och mer.
Varje morgon när jag går till jobbet brukar jag möta en pensionär som är ute med sin hund och då brukar jag tänka,
å vad mysigt! Får jag bara vara frisk så ser jag fram emot den tiden!

Snart ska vi gå till dagis och jobb!
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0