Är sommaren här tror ni?

2009-04-24 @ 16:22:32
Vilken underbar dag! Det är fredag och solen skiner för fullt, kan det bli bättre?
Nu vill man bara börja shoppa sommarkläder och skor för fulla muggar... I dag var det första dagen på länge som man kunde ha vanliga strumpbyxor på sig och då måste det väl ändå betyda nåt. Nu har jag gjort slingor också, men det blev inte så mycket som jag hade tänkt. Jag blir å andra sidan alltid väldigt ljus på sommaren så det gör inget. I helgen ska vi njuta av sol och värme, vin och god mat. I morgon åker grillen fram igen... Skulle kunna grilla i kväll också, men när jag kommer hem på en fredag vill jag bara kunna sätta mig och ta det lugnt och äta nåt som går snabbt att tillaga. Snart är det valborg också, vad ska ni göra då? Vi kommer att tillbringa valborg på Gräsö och det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0