EN FANTASTISK PÅSK

2009-04-11 @ 11:50:18
Man är ledig och solen skiner, kan det bli bättre?!
Vi har inte bestämt oss för om vi ska grilla ikväll men det vore mysigt i det här vädret.
Många grannar har hunnit grilla flera gånger om men jag tycker man ska spara på det goda och en sån här dag tycker jag det passar alldeles utmärkt. Det har blivit dåligt med promenader de här dagarna, fy på mig!
Tänkte tidigt i morse att jag skulle göra det men va stel som en pinne i både axlar, nacke och rygg efter att ha sovit i soffan hela natten. Egentligen borde man plantera lite blommor och städa på terassen så det kanske man skulle ta å göra innan vädret vänder.

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Glad Påsk!



kram

2009-04-12 @ 09:31:29
Postat av: Lena

Vi grillade i går. Underbart!

Varför har du sovit på soffan hela natten?

Kramis

2009-04-12 @ 12:48:22
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0