Hej alla glada

2009-04-02 @ 16:23:03
Tänk att det är torsdag och vi är redan inne i april!
Helt otroligt! Snart bär det iväg ut till Gräsö där vi kommer att tillbringa hela sommaren.
Det som är skönt med en säsongsplats är att man kan åka ut på helgerna och njuta av havsvindarna långt innan semestern börjar. Vi får ställa upp vagnen sista april och i år kommer vi säsongare att ha en liten trevlig samling i restaurangen. Det ska bli så kul att få träffa alla igen!
Jag trodde aldrig att vi skulle bli campare, men måste faktiskt säga att det är helt underbart.
Vilken frihet. Visst, det är ju inte som att ha en sommarstuga men jag skulle nog få fnatt om jag inte hade några omkring mig heller. Jag vill kunna prata och se en massa människor.
Så det där med sommarstuga på landet, det får nog bli när jag är pensionär.
Många kanske undrar hur man kan stå på ett och samma ställer hela tiden, men för oss är det här med att åka omkring inget intressant. Dessutom har vi en ganska så stor vagn som man inte kan ställa var som helst.
Nu har jag varit tråkig va, pratat om husvagn och camping...

Vad gör ni på er semester?

Kommentarer
Postat av: Lena

Vi är i groparna för att sälja vår sommarstuga som sambon haft ihop med sina föräldrar. ( äntligen viskar jag) jag vill också ha säsongsplats, eller helst en villavagn eftersom jag är så bekväm av mig. Vi får se vad framtiden utvisar.

Vi ska hyra en comfortlägenhet på en camping vid kusten i år...igen. Trivs jättebra med allt utom priset.

Ha en skön kväll!

Kram

2009-04-02 @ 18:09:58
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Gräsö!!! Så klart! Kan det bli bättre, vi längtar också. Dock kommer vi inte ut till sista april, grabbarna vill vara hemma och det är väl kanske inte en sån helg vi vill lämna dem själva. Men förhoppnisvis kommer vi ut helgen efter!

Kramar till er alla!!

2009-04-02 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0