Inget särskilt egentligen

2009-04-16 @ 18:12:08

En helt vanlig torsdag. Vaknade ganska utvilad, men ändå lite trött. Skulle kunna sova hur mycket som helst just nu känns det som. Det är pollen som gör det skulle jag tro, annars vet jag inte vad det beror på. De senaste dagarna har jag känt mig så svullen i brösten och till och med haft lite ont. Ingenting jag brukar ha i och med att jag har spiral och knappt nån mens. Så innerst inne fanns ju en liten oro, gravid. Men i dag har det känts mycket bättre så det är säkert bara lite hormoner som bråkar med mig. Den här veckan har jag heller inte haft nån större lust att klä upp mig nåt speciellt och det är ett tecken på att jag är lite down för det är nåt jag annars tycker är kul. Även om man klär sig snyggt i andras ögon så kan man själv ändå känna sig tråkig. Håret har blivit på tok för långt och jag kämpar med det varje morgon. Vet ju inte riktigt hur jag vill ha det, om jag ska klippa mig kort eller spara det till nån annan typ av frisyr. Tänk att det ska vara så svårt för oss tjejer med detta hår hela tiden. Vi färgar, slingar och klipper oss för att pigga till sig lite, men killar, vad gör de? De lullar på och är oftast nöjda med det gamla vanliga. Lite av det kanske man skulle ha. Jag vill förändra alldeles för ofta istället och det är faktiskt lite jobbigt att vara sån. Men nu är jag den typen och gillar när det händer saker, helst nya. Jag har tittat lite på Catalog och hittade en hel del billiga saker som jag ska beställa. Måste ladda upp lite inför sommaren! I morgon är det fredag igen och det är som vanligt lika skönt. Har inget speciellt planerat mer än att jag skulle vilja grilla om det är fint väder. Min minsting ligger och sover i soffan just nu och jag får inte liv i honom. När han kom hem var han helt slut och hade tydligen varit det på dagis också. Så jag ska nog till och med göra honom klar för natten och hoppas på att han sover fram till i morgon. Kanske ett litet önsketänkande, men det kan gå:)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Skorna är toppensköna! Det är PUMA skor. Har aldrig haft PUMA förut, men de har visst satsat hårt på löparskor de senaste åren. Ang. pallen så har den alltid varit vit. Den är några år så jag förmodar att IKEA måste ha sålt den vit tidigare. Tror dock att det går utmärkt att spraya en naturfärgad. Tycker att du ska testa det. Lycka till! Hälsningar Susanne

2009-04-16 @ 18:24:33
URL: http://susannelotbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0