Inte blev man klippt idag heller

2009-04-05 @ 18:11:20
Nu har jag sparat mig jätte länge med att klippa mig för att min kära kusin från Växjö skulle komma hit.
Hon va på Krom i går och det festades tydligen ordentligt så hon va helt slut idag.
Så nu får man bråka med håret en arbetsdag till!
Men i morgon, då kommer hon inte undan! Jag är så kräsen när det gäller håret och vem som helst får inte klippa mig. Har provat en del olika, men jag har varit missnöjd ett antal gånger och bestämt mig för att bara gå till de som känner mitt hår. På ett sätt är det bra att byta frisör för då klipper de inte bara som man alltid brukar ha det, men jag är den tråkiga typen och vill vara säker på att jag får som jag vill. När jag har klippt mig ska jag nog göra slingor också för nu är det finare att vara ljus än mörk.

Kommentarer
Postat av: eva-marie

God Morgon... Ja idag var det sannerligen grått men jag känner mig mycket piggare och det är skönt. Hoppas du har haft en fin helg.

Kramisar

2009-04-06 @ 06:45:27
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: eva-marie

Hoppas du fick träffa någon som kunde ämnet! Jag har nyss kommit hem och krånglar med min förstärkare... lite jobbigt att inte ha något ljud i datorn lixom. Det kommer lite inlägg äntligen på min blogg om en stund...Har ju shoppat lite idag...

2009-04-06 @ 19:14:32
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0