Köpa nytt

2009-04-05 @ 17:25:50
I dag har jag funderat fram och tillbaka hur jag ska göra i Lucas rum.
Vill byta ut hans möbler till vitt tror jag men vet inte riktigt hur jag ska organisera det.
Hans rum är så litet och man måste tänka till ordentligt innan man bestämmer sig för hur man ska ha det.
I dag har han antikbetsade möbler och det passar i och för sig jätte bra, men när jag nu vill byta ut hans säng skulle jag vilja byta ut allt. Han har ju så mycket leksaker, mest bilar och lego, som jag vill förvara på ett smart sätt.
Ikeas Expedit tror jag skulle bli bra, men måste bli av med de gamla möblerna först.
Inte för att jag har några problem att köpa nytt innan för det brukar jag göra, men då står man där med möbler över som inte får plats. Har satt ut annons så vi får väl se om man blir av med nåt av de. Det tråkiga är att man inte får nåt för begagnat så vissa möbler har man lust att bara kasta.
Ja ja, vi får väl se hur det slutar. Har varit på väg till Ikea i över en timme nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0