Lördag

2009-04-18 @ 15:33:53
I dag har jag haft en hel dag för mig själv och det är så skönt.
Började med att bara ta det lugnt på morgonen och tog sen bussen ner på stan för att klippa mig. Jag är så kräsen när det gäller mitt hår men har hittat en tjej som jag gillar. Hade inte klippt mig sedan 13 februari och det har gått bra med lite fix och trix. Men nu kände jag att det behövdes klippas upp lite för att få den volymen jag vill ha.
Ska väl göra lite slingor på det så småningom. Efter det tog jag en sväng och tittade på lite skor och kläder, men va inte alls på nåt shoppinghumör och tog bussen hem. Viss e det väl konstigt, när man har en hel dag för sig själv för att kunna shoppa är man inte sugen. Oftast brukar man inte hitta nåt såna gånger, men hade jag bara haft lusten skulle jag ha kunnat handlat en hel del. Var lat och tog buss både ner på stan och hem och skulle behöva ta mig en promanad, men det är så blåsigt och kallt så jag struntar i det i dag tror jag. Vi ska grilla i kväll och dricka lite vin och sen vet man aldrig hur kvällen slutar, antingen går man över till en granne eller så somnar vi i soffan. Sätter jag mig vid teven är det kört, jag somnar nästan alltid. Snacka om tråkig man är! Godissugen är jag också och funderar på att gå till affären och köpa lite gotti gott. Mina älsklingar kommer hem vid 17 tiden så jag tänkte hinna med och vila en liten stund innan det.

Ha en bra lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0