Mobil

2009-04-01 @ 19:37:04
Jag skulle så gärna vilja ha en ny mobil igen.
Egentligen är det inget fel på den jag har, men man lockas alltid till att köpa ny när man ser alla nya modeller som kommer hela tiden. Nog är det väl otroligt att det kan komma så många nya när det redan finns en hel uppsjö att välja på. Det beror givetvis på vad man är ute efter, för min del är det en bra kamera som lockar då jag tycker det är roligt att fotografera. Vi har precis fått hem vår nya kamera, men det är inget man går omkring med hur som helst och var som helst. Mm, ska nog sätta mig och kika på lite olika mobil modeller...

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Joo edt var en rolig syn vill jag lova. inte varje dag dom står på storgatan precis ;) Jag måste komma på något fyndigt och bra blogginlägg ikväll men vet itne vad det skulle vara. Jag kom nyss hem från ett info möte på skolan där min son ska börja till hösten...

2009-04-01 @ 19:57:25
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: eva-marie

Ja huvudsaken är att man tycker att det är kul ;) Annars kan man ju lika gärna låta bli att ha en blogg.



Kram och ha en fortsatt bra kväll

2009-04-01 @ 20:17:02
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0