Vår sol och värme

2009-04-07 @ 16:25:07
Tänk vad underbart!
Den här tiden är alltid lika svår tycker jag. På morgonen är det lite kyligt och man klär på sig alldeles för mycket.
När man går hem är det varmt och skönt nästan som på sommaren.
I dag va det så pinsamt, jag var ner på stan och lämnade ett blodprov och kände mig SÅ dum.
Hade klänning, strumpbyxor, benvärmare och eccoskor. På mornarna har jag för det mesta ett par tunna överdragsbyxor eftersom jag går till jobbet och de kunde jag ju gärna inte ha på mig i den här solen, så då fick man se ut som en tönt från urskogen. Jag tyckte att alla tittade och undrade vad jag var för idiot. Inte hittade jag några skor heller!
Ska nog ta mig till Skopunkten i kväll, köp 3 betala för 2. De har inte den bästa kvalitén precis, men de duger helt klart åt mig ett år. Så är det snart påsk också, tänk va! Inte kan jag ha påskris inne heller för både jag och Lucas är allergiska. För övrigt påskpyntar jag ingenting faktiskt. Tycker det är känns onödigt för dessa få dagar.
Påskpyntar ni hemma?

Nu ska jag ta mig i kragen och göra i ordning lax. Har egentligen ingen som helst aptit, men gubben vill väl ha mat förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0