Vilken helg!

2009-04-27 @ 12:51:50
Man kan inte fatta att det är slutet av april! Träden har blommat och det har varit en helt fantastisk helg. Jag och en kompis åkte och köpte blommor till uteplatsen. Hon köpte rikgtiga och jag köpte fuskisar. Ja, det kan tyckas vara tråkigt, men då behöver jag inte tänka på att nån annan ska behöva vattna när vi inte är hemma. Faktiskt så är dagens fuskblommor så pass fina att man nästan inte ser skillnaden. Mina grannar trodde att jag planterat riktiga och det är ju ett gott betyg. Sen hände nåt riktigt roligt, min son lärde sig att cykla (med stödhjul)! Han har verkligen inte varit ett dugg intresserad av det tidigare, men nu när syrran fick tricka lite så gick det bra. I lördags tog vi en cykeltur till Skopunkten och köpte lite sommarskor till barnen och det är så himla bra med köp 3 och betala för 2!

Pollen! Nu har den slagit till och det känner både jag och Lucas av. Jag blev så besviken för den frystorkade Clarityn tabletten har utgått och den funkade så himla bra för Lucas. Nu vet jag inte vad vi ska använda för det finns inte mycket att välja på till barn.
 
Kolla en som är glad!



Här är mina fuskisar, visst är de väl fina?!


Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Ja, det är otroligt att det är slutet på april redan! Första halvan av det här året har verkligen flygit förbi!

Och snart är det sommar :D



Hoppas du får en bra vecka!

2009-04-27 @ 12:57:35
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0