Äntligen fredag!

2009-08-28 @ 08:15:37

I går var jag hemma med vår lille krabat Lucas för han hade en aning feber och då vill de gärna inte att man lämnar till dagiset. Sen måste de ha en helt feberfri dag, som idag, innan de får gå tillbaka. Men jag kan ärligt säga att det känns skönt att vara hemma idag, det är ju fredag! Jag ska städa och feja hela dagen och sen ska vi äta tacos. Till det kan jag tänka mig att det inte blir vatten... Just nu sitter jag i morgonrock och funderar på om jag ska orka koka kaffe. Vi har en perkulator och ibland tycker jag det är lite jobbigt med en sån. Tänk att man aldrig är nöjd! I går kväll fick jag och två tjejkompisar ett ryck att åka ner på stan och snacka lite skit och då blev det givetvis inte bara vatten, men för min del blev det lugnt ändå. Det är bara mysigt att åka ner och titta på lite folk och det kan jag säga att det var, trots att det var torsdag. Nu ska jag nog sätta på lite kaffe så hjärnan kommer igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0