Dagens

2009-08-24 @ 20:44:42
Pust och stön, idag har det varit en otroligt tråkig och lång dag på jobbet. Har inte varit det minsta på humör och kände mig bara irriterad hela dagen. Men vissa dagar känner man sig så och man vet att det är övergående. Jag slutade lite tidigare bara för att vi skulle åka och handla och det gick ju smidigt trots att Lucas var med. Han tjatade inte nånting om en enda sak och det är ovanligt kan jag säga. Det blev bara en varsin korv för att slippa laga mat. När vi kom hem var det "vika tvätt" dags, som är bland det tråkigaste jag vet. Lille man somnade med en macka i handen och det såg så kul ut. Han var helt slut idag och såna kvällar när han somnar i tid är så skönt för då får vi lite egentid. Skulle ha behövt tagit en promenad men jag orkar inte. Måste sluta med alla dessa krav på mig själv! Får ta igen det i morgon istället, när man inte har nåt annat inplanerat. Nu ska jag ta mig en kopp te och en liten hårding...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0