Gick upp och tvättade kl.5

2009-12-18 @ 07:27:55
Jag hade egentligen tvättstugan igår, men missade tiden så klart! Det är inte första gången... Men jag hade tur å fick en tid i morse och i och med att älsklingen åker vid 6:30 var jag tvungen att hinna tvätta innan så inte Lucas blir själv inne. Så nu är jag i farten och fredag är det också. Ska ta mig till jobbet idag och äta lunch med en av mina kollegor och jag är skitnervös, inte för henne med för att träffa nån annan. Har inte varit på jobbet på en månad nu. Vet att det är kallt som satan och jag måste dessvärre gå till jobbet eftersom jag inte har bilen hemma, men det kan kanske vara skönt med en frisk promenad.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tittar inom en snabbis o säger hej.. alltid skoj med nya människor.. Tråkigt att vi kämpar mot samma demoner bara.. men skam den som ger sig.. Jag kommer att titta inom igen snart.. ska göra vid mig för att ta mod till mig att komma iväg på julfest med jobbet idag..

2009-12-18 @ 13:43:37
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Thara

Vad roligt att du tycker om min skruvade blogg :O)



Din verkar inte så dum den heller men att kliva upp kl 5 för att tvätta... hmmm ja det är någ en grej jag fkatiskt oockså skulle kunna göra :O) haha....



Ha en super bra helg...

2009-12-18 @ 19:31:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0